Rakovina prsu a vaječníků jsou témata, která by měla mít každá žena na zřeteli, zvláště s přihlédnutím k faktu, že právě karcinom prsu je nejčastějším typem rakoviny, který postihuje ženy všech věkových kategorií po celém světě. Statistiky hovoří, že 1 z 8 žen postihne během života rakovina prsu a 1 z 67 žen rakovina vaječníků. Proto je velmi důležitá prevence. Včasné odhalení rakoviny totiž podstatně zvyšuje naděje na přežití.
Paul Mitchell není jen synonymem krásy, ale i odpovědnosti, proto se rovněž angažuje v boji proti rakovině.
Říjen je celosvětově měsícem boje proti rakovině prsu a právě v tomto měsíci probíhá již tradiční růžová kampaň společnosti Paul Mitchell, jejímž smyslem je zvýšit povědomí a informovanost o tomto onemocnění a zároveň dodat ženám odvahu nechat se včas vyšetřit.
V České republice je letos kampaň opět ve znamení spolupráce se sdružením Mamma HELP, proto část tržby z každého prodaného produktu profesionální vlasové kosmetiky značky Paul Mitchell poputuje právě této organizaci.
V rámci kampaně Paul Mitchell nabídne mimo jiné i limitované edice svých nejoblíbenějších produktů.
United in Pink balíček obsahuje produkty z řady Extra-Body (Extra-Body Daily Shampoo, Extra-Body Daily Rinse, Thicken Up, United in Pink Sculpting Brush) pro objem, plnost a lesk jemných a slabých vlasů. Doporučená cena balíčku je 1490 Kč.
zdroj: Paul Mitchell / komerční sdělení