Většina lidí ví, jak zdravě žít a stravovat se, přes 40 % z nás to ale neřeší.
To vyplynulo z krátkého průzkumu, který si Kooperativa nechala zpracovat před spuštěním další části kampaně s názvem Zrcadlení. Kampaň se tentokrát zaměřuje na stres, vznikající při běžných rodinných situacích, jako je balení a odjezd na víkend, dovolenou nebo na jarní prázdniny. V televizním a online spotu napodobuje malý kluk svého tátu při nakládání auta a na cestě při řízení.
V průzkumu, který pro Kooperativu realizovala společnost IBRS na vzorku 1000 respondentů například zaznělo, že celkem 87 % Čechů spíše ví, jak by se měli správně stravovat a celkově žít zdravě. „Ale když jsme se zeptali, jestli to dělají, jestli se snaží správně stravovat a žít zdravě, odpovědělo jen 58 % dotázaných, že spíše ano. A 41 % respondentů uvedlo, že spíše nebo rozhodně ne,“ je překvapený výsledkem průzkumu Petr Procházka, ředitel Úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa.
FLEXI životní pojištění od Kooperativy si uvědomuje, jak a v jakém tempu dnes dospělí žijí. Chce je tak povzbudit k zamyšlení a případné změně k lepšímu. Kampaň proto doprovází rady, jak pečovat o své zdraví, speciálně zaměřené na psychohygienu. Zájemci je najdou na speciální internetové stránce: https://www.koop.cz/pojisteni/pojisteni-osob/rizikove-zivotni-pojisteni-flexi/zpomalte-s-flexi
Od respondentů také zaznělo, že zdravý životní styl je důležitý pro 72 % z nich (pro 14 % velmi důležitý). 10 % respondentů zdravý životní styl nijak nezajímá, žijí si podle svého.
Obecně se udává, že zdravá výživa tvoří 70–80 % úspěchu, za zbytek můžeme být vděční genetice a cvičení. Ve spolupráci s odborníky z Výživového institutu jsme proto připravili také zdravé a chutné recepty, které jsou k dispozici na https://www.koop.cz/pruvodce-zdravim/flexi-recepty.
Zdroj: Kooperativa, foto: bigstock / komerční sdělení