Není náhodou, že limitovaná edice modelu Toyota C-HR přichází zrovna na jaře. Pro verzi Neon Lime je totiž na první pohled typická ostře zelená, limetková barva. Tou ale výjimečnost tohoto vozu ani zdaleka nekončí.
Audiosystém i sluchátka
“Limetková limitka” zdůrazňuje pouto mezi Toyotou C-HR a světem hudby, který u této automobilky symbolizuje společnost JBL. Ta novému vozu zajistila nejen audiosystém, díky němuž si za jízdy budete připadat jako na tom nejlepším koncertě, ale ještě ho vybavila dvěma typy sluchátek a jedním přenosným reproduktorem. Součástí je také půlroční předplatné služby Deezer pro ty nejlepší hudební zážitky.
Limetka pro odvážné
Žádný jiný model by se pro tento počin nehodil víc než právě C-HR se svým výrazným stylem a širokým atletickým postojem. Jeho odvážný design jako by byl stvořený pro výrazné barvy, které vytváří exkluzivní dvoubarevný metalický odstín Neon Lime s kontrastní černou střechou. Podmanivý vzhled stvrzují osmnáctipalcová litá kola v matně černém odstínu, elegantní LED světlomety a markantní provedení zádě ve tvaru bumerangu.
Vylepšení si vysloužil i stylový interiér. Kromě pro tento model netradiční černé barvy dostal speciální sportovní sedadla čalouněná černou kůží a materiálem Alcantara®, která rovněž v jiné verzi nenajdete. Tento prvek rafinovaně završuje dynamicky pojatý exteriér.
Ekologický pohon je samozřejmostí
Toyotu C-HR Neon Lime pohání propracovaný hybridní systém s autonomním dobíjením. S tímto pohonem může C-HR více než 50 procent celkové doby jízdy využívat režim s nulovými emisemi. Protože se navíc při jízdě na elektřinu vůz pohybuje zcela neslyšně, znamená to, že vás nic neruší a můžete si ještě lépe vychutnat kvalitní hudební zážitky zprostředkované vestavěným soundsystémem od JBL.
Speciální edice C-HR Neon Lime čítá pouhé 2000 vozů, prodává se od dubna 2019.
Zdroj: Toyota / komerční sdělení