Soutěž: COOL+ s funkčními benefity

Společnost Pivovary Staropramen, průkopník v oblasti pivních mixů na českém trhu, představuje novinku ve svém portfoliu. Vedle klasických nealkoholických pivních mixů COOL, které se těší velké oblibě již od svého uvedení v roce 2011, přináší nové varianty COOL+ Energy s výtažkem z guarany, kofeinem a vitamínem B5 a COOL+ Vitality s výtažkem z ženšenu, zinkem a vitamíny B5, B6 a C.

Kombinace benefitů a chutí v pivních mixech
Pivovary Staropramen zahajují novou éru ochuceného nealkoholického piva. Nová řada COOL+ není pouhým rozšířením sortimentu, ale také revolučním krokem směrem k osvěžujícím nápojům, které navíc poskytují zajímavé funkční výhody.

COOL+ je k dostání hned ve dvou variantách: COOL+ Energy s příchutí červeného pomeranče a grepu, který je obohacený o extrakt z guarany, kofein a vitamín B5, a COOL+ Vitality s tropickou příchutí manga, ananasu a pomeranče, doplněný o extrakt z ženšenu, antioxidanty a vitamíny B5, B6 a C. Obě varianty jsou bez konzervantů a poskytují osvěžení a zároveň benefity pro aktivní životní styl.

Aktivnější životní styl Čechů
Pivovary Staropramen touto novinkou reagují na měnící se preference a životní styl konzumentů. Stoupající obliba nealkoholických piv a pivních mixů v uplynulých letech není pouze výsledkem změn preferencí mezi mladými dospělými, ale spíše odrazem proměny životního stylu napříč celou společností. Lidé všech věkových kategorií jsou dnes mnohem aktivnější, sportují, cestují a dbají na zdravý životní styl. Zároveň si rádi dopřejí osvěžující nápoj na bázi piva.

„Pivní mixy vznikly původně jako kombinace ovocné složky a piva s nízkým obsahem alkoholu okolo 2 %. Dnes však téměř všechny pivní mixy, které se u nás konzumují, připadají na jejich nealkoholické varianty, které se na trhu objevily o pár let později,“ popisuje Kristina Odstrčilová, manažerka značky COOL ze společnosti Pivovary Staropramen a dodává: „COOL+ pivní mixy posouvá zase o krok dál. Věříme, že se bude těšit stejné oblibě jako jeho předchůdci.“

Nealkoholický pivní mix COOL je k dispozici v několika variantách, od již tradičních příchutí grepu a citronu po tmavou švestku.

Novinku podpoří reklamní kampaň „Vyždímej den naplno“, která odstartovala začátkem května a k vidění bude v televizi, on-line, kinech i na vybraných prodejnách. S novým COOL+ se také bude možné setkat na akcích jako Běh pro Světlušku nebo Apetit piknik.

Spot je k vidění zde

Soutěž: Užijte si všechny benefity nových nealkoholických pivních mixů COOL+ Energy na náš účet! Na 4 výherce u nás čekají boxy obsahující 6x COOL+ Energy s výtažkem z guarany, kofeinem a vitamínem B5 a 6x COOL+ Vitality s výtažkem z ženšenu, zinkem a vitamíny B5, B6 a C.
A den má šťávuSoutěžní otázka: Ve kterém roce byly na trh uvedeny nealkoholické pivní mixy COOL?

a) 2011
b) 2015
c) 2018

Správnou odpověď (ve tvaru A, B nebo C) zašlete na e-mail info@womanandstyle.cz do 2. 6. 2024, do předmětu uveďte COOL+ Energy. 4 autoři správné odpovědi od nás obdrží boxy s 12ti nealkoholickými pivními mixy COOL+ Energy.

Výherci budou o výhře informováni e-mailem. V případě zájmu si mohou výhru vyzvednout (po výzvě) v redakci časopisu.

Staňte se fanoušky WOMAN&STYLE na FacebookuInstagramuPinterestu nebo X a nepropásněte žádnou z připravovaných soutěží.

Účastí v soutěži potvrzuji souhlas s Obecnými podmínkami soutěží.

UKONČENO! Správná odpověď. A. Výherci: Libor K., Žďár nad Sázavou, Monika B., Kaplice, Kateřina L., Dolní Dvořiště, Emilia W., Praha

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Ferragamo představuje první dámskou vůni, která vznikla pod kreativním vedením Maximiliana Davise. „Fiamma“ v italštině znamená plamen – symbol inspirace

Dnes si bez mikrovlnky, robotického vysavače nebo kávovaru neumíme představit ráno. Ale co naše babičky? Ty žily bez těchto moderních

Domov si vytváříme roky, někdy celý život. Ale když přijde pohroma, rozhoduje pár čísel na papíře – hodnota, na kterou

Přidejte se k nám