Replay uvádí: Replay Signature – podpis tajemství – vůně pro ni i pro něj

Replay vytvořil, ve spolupráci s italským výrobcem parfémů Mavive, první flanker úspěšné linie vůní Signature. Nové podoby se dočkala dámská i pánská verze Signature.

Flakony nových vůní nesou ikonický grafický styl značky, a tím šíří její autentický podpis z módních butiků do parfumerií. Replay Signature Secret for Women láká ženy, aby se ponořily do říše snů a nechaly se unášet do kouzelné zahrady vyobrazené i na krabičce a flakonu, Replay Signature Red Dragon for Men vyzívá silné a tajemné muže, což znázorňuje i rudý drak na obalu.

Replay Signature Secret for Women (květinově ovocná)
Replay Signature Secret for Women je zrozena pro tajemnou, ale jemnou duši ženy. Snová představa nedotčené přírody v utajené zahradě zdobí flakon, který je obohacen o metalický stříbrný potisk loga Replay Signature na přední straně. Stejně je designována i krabička.

Vůně se otevírá energií a podmanivostí bergamotu, svěžími pomerančovými listy a hruškou. Srdce vůně zrcadlí ženskost silné a temperamentní divy prostřednictvím kytice z čerstvých, lehce pikantních frézií a omamného arabského jasmínu prozářená esencí pomerančových květů. Kontrastem ke svěžímu úvodu je hebce hřejivý základ vůně tvořený sametovými tóny kašmírového dřeva, krémovou vanilkou a bílým pižmem.
Replay_Signature_Red_Dragon
Replay Signature Red Dragon (dřevitě kořeněná)
Replay Signature Red Dragon je nadčasová a elegantní vůně pro moderního muže, který se nebojí odhalit svou duši, prokázat odvahu a energii. Sílu tzv. „Replay Man“ symbolizuje ikonický orientální drak zdobící flakon. Flakon zdobí na přední straně metalický stříbrný potisk loga Replay Signature. Krabička je barvami i zdobením designována přesně ve stylu flakonu.

Růžový pepř a kardamom rozehrávají pikantní a zářivou hru, v srdci se snoubí s jemnými tóny čaje a pelargonie a nakonec překvapí základem z bílých dřev a vetiveru. Výsledkem je nadčasová elegantní vůně pro odvážného a noblesního muže.

Replay Signature Secret k dostání v síti drogerií DM, parfumerií FAnn a na nezávislém trhu.

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Adventní kalendář už dávno není jen o čokoládě. V posledních letech se těší stále větší popularitě kosmetické adventní kalendáře, které

V chladnějších dnech máme chuť spíše na sytější pokrmy. Příležitostí k přirozenému pohybu venku se sychravým počasí ubývá. Zimní oblečení

Většina lidí se bojí, že se o sebe ve stáří nebudou schopni sami postarat. A přitom se každý 3. člověk

Přidejte se k nám