Prada Paradoxe

Prada Paradoxe vystihuje podstatu nedefinovatelné a neustále se vyvíjející ženy Prada, která nikdy není stejná, ale vždy je sama sebou. S nadčasovou vůní kytice bílých květů přetvořenou v jedinečný avantgardní rys a uzavřený v ikonickém, avšak v mnohém překvapivém trojúhelníkovém flakonu, tento parfém zahrnuje všechny paradoxní dimenze vůně a sebe sama.

Bezprostřední zvídavost spojená maximální objevností; co jiného je paradox, než odhalení nekonečných perspektiv? Soulad nečekaných prvků inspirujících k novému dialogu má značka Prada v krvi. Prada Paradoxe je souhrou hlavolamů a představuje ztělesnění ženy Prada ve všech jejích podobách a nový pohled na záhadu ženskosti. Nová jedinečná ženská vůně zkoumá symbiózu protikladů, které se skrývají hluboko uvnitř značky Prada: řemeslné umění a technologie, tradice a modernost, svůdnost a rafinovanost, přísnost a fantazie. Právě zde, v tomto nově vytvořeném prostoru, žije Prada Paradoxe, vůně současně neobvyklá a uklidňující.

Žena Prada, kterou nelze definovat
Prada Paradoxe je oslavou mnohorozměrného sebepoznávání a vlastního vyjádření v neustálém vývoji: žena, která nikdy není stejná, ale vždy je nekompromisně svá. Paradox Prada je vyjádřením složitosti vlastního já a osvobození, které se dostaví po přijetí nedefinovatelnosti ženskosti. Rozdíly mezi ženami zde poodhalují jejich společné rysy, odkrývají mnohostranné dimenze bytí a zároveň zahajují dialog založený na zvídavosti a vedoucí k objevu. Neustálé protichůdné působení je záměrem paradoxu, pozitivním cílem a prostorem pro přijetí symfonie jedinečných projevů žen, které mohou být v každém jediném okamžiku kombinací různorodých osobností. Okamžitě rozpoznatelný jedinečný rys ženy, kterou nelze definovat.

Souhra protikladů
Prada Paradoxe, název utvořený z anagramu slova Prada, je ze své podstaty hravý a vyjadřuje záměr přehodnocovat a přetvářet, což zcela souzní se zvídavým duchem značky Prada. Je to výzva k novému vymezení vztahu, který žena cítí k sobě samé, a to prostřednictvím dynamického dialogu v rámci všech dimenzí, které ji činí tím, kým je. Podstatou paradoxu je klást si otázky, spojovat protichůdné prvky a odhalovat hlubokou pravdu. Prada Paradoxe je pomalé odhalování doprovázené dlouhým zamyšlením, nadšené přijetí holistického přístupu, kde má souhra všech částí nepředstavitelnou sílu.
Prada-Fragrance-Paradoxe-Paradoxe2Ikona v novém kabátě
Flakón Prada Paradoxe vyjadřuje samotnou podstatu značky, která spočívá ve znovuobjevování a neustálém zvídavém dialogu. Lahvička je inspirována původním ikonickým trojúhelníkovým logem Prada, které se ukazuje v nové tváři a dokazuje svoji nadčasovost. Flakon se liší od tradičních flakonů, je minimalistický a luxusní a je navržen tak, aby spočíval na boku. Nahnutý na stranu, ale přesto stojí pevně, šikmý, přesto stabilní – Prada Paradoxe svírá líbivý pravý úhel a optimisticky se zvedá ode dna k víčku. Prosvětlená, radikální struktura flakonu dokonale vystihuje důraz značky Prada na sofistikovanost a avantgardu s nádechem výstřednosti. Typický trojúhelníkový tvar kontrastuje se zaoblenými úhly, zatímco akcenty intenzivního černého loga jsou prezentovány na jemném korálově růžovém odstínu skla.

Jemný, ale zároveň výrazný – a okamžitě rozpoznatelný – flakón je zakončen zlatou pumpičkou, která odráží zlaté logo vyražené na černém uzávěru se znakem Prada.

Krabička s rytým reliéfem odkazuje na charakteristické křížové šrafování kůže Prada Saffiano. Funkčnost a forma se snoubí v trojúhelníkovém výřezu s logem na vrcholu krabičky, který umožňuje snadné otevírání. Souhra korálově růžového odstínu parfému a pololesklé, intenzivní černé se snoubí v logu Prada, které je částečně zakryto bílou etiketou Prada Paradoxe – symbolické přikývnutí Prady na souhlas s přijetím nového projevu ženskosti. Na každé krabičce je QR kód v siluetě trojúhelníkového loga Prada. Každý kód je pozvánkou k hlubšímu zkoumání světa Prada Paradoxe a objevování dalších možností, včetně zážitků s rozšířenou realitou, filtrů a obsahu ze zákulisí.

Zdroj: Prada / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Ferragamo představuje první dámskou vůni, která vznikla pod kreativním vedením Maximiliana Davise. „Fiamma“ v italštině znamená plamen – symbol inspirace

Dnes si bez mikrovlnky, robotického vysavače nebo kávovaru neumíme představit ráno. Ale co naše babičky? Ty žily bez těchto moderních

Domov si vytváříme roky, někdy celý život. Ale když přijde pohroma, rozhoduje pár čísel na papíře – hodnota, na kterou

Přidejte se k nám