Etam, francouzská značka spodního prádla, odstartoval nový projekt. Z každé prodané podprsenky během listopadu a prosince věnuje 20 Kč centru Anabell, které pomáhá pacientům s poruchami příjmu potravy jako je anorexie a bulimie.
Přestože problémy spojené s poruchou příjmu potravy už nejsou tabuizované, ale stávají se veřejným tématem, na centrum Anabell se každoročně obrací o pomoc přes 2000 osob. Centrum svým klientům i jejich blízkým poskytuje pomoc v podobě odborného poradenství, skupinových terapií a různých kurzů.
Projekt vznikl ve spolupráci se známou influencerkou Gabrielou Heclovou, která má právě s bulimií osobní zkušenost. Gabriela nafotila sérii fotek v produktech Etam, jejichž sdílením se snaží ukázat mladým ženám a mužům krásu přijetí vlastního těla.
Přesně o tom značka Etam je, o nalezení a přijetí sebe sama, o vlastním stylu, o nezávislosti na názorech ostatních, o svobodě, o skvělém pocitu.
Etam je značkou pro všechny ženy, proto si pro své přehlídky a kampaně vybírá různé typy s rozdílnými velikostmi. Tímto pomáhá šířit osvětu o reálné kráse ženského těla.
Zdroj: Etam / komerční sdělení