My Way: Nový pohled na ženskost se závazkem k udržitelnosti

Giorgio Armani uvádí My Way, vůni, která ztvárňuje nový pohled na ženskost a je navržena se závazkem k udržitelnosti.

Myšlenkou vůně je: “Na každém okamžiku záleží.” Jsou to totiž právě zážitky, zkušenosti a setkání, které tvoří naši unikátní osobnost a dělá nás takové, jaké jsme. My Way zachycuje zvědavost a napojení na ostatní a na svět a pohání nás k nalezení vlastní cesty.

Tváří vůně je herečka Adria Arjona, která od základu ztělesňuje myšlenku a příběh této vůně. Její životní příběh, otevřená osobnost a napojení na ostatní naprosto rezonují s touto novinkou.
Květinový buket My Way je olfaktorickou cestou díky pečlivě vybíraným ingrediencím z různých koutů světa, které jsou zpracovávány těmi nejvyvinutějšími technikami.

Flakon My Way je ztělesněním kontrastů: zaoblené tvary víčka oproti rovným křivkám flakonu, mezi tmavě modrou barvou představující Zemi a jemnou růžovou barvou vůně. Flakon My Way je navržen tak, aby se stal talismanem, je proto znovu doplnitelný.

Kreativní duo Hunter & Gatti zachytili kampaň My Way. Adria Arjona v ní prožívá různé zážitky a setkání během své cesty na hned několik míst světa. Klip My Way je zároveň přetvořen i do virtuální reality, kde se můžeme na místa navštívená Adriou podívat jejíma očima a setkat se tak se zajímavými lidmi, kteří její cestu obohatili.

My Way také naplňuje dlouhodobý závazek udržitelnosti značky Giorgio Armani. Díky inovativnímu znovu doplnitelnému a recyklovatelnému flakonu, ale take díky program, kterým vůně dosahuje uhlíkové neutrality.

Značka Giorgio Armani také preferuje přírodní ingredience, které jsou odpovědně získávány skrze programy, které podporují lokální komunity v místech sběru ingrediencí.

Ingredience z různých koutů světa
My Way je květinová vůně pro novou generaci. Tato okouzlující vůně připomíná buket bílých květin, které zachycují náladu nové ženskosti: elegantní, se svobodnou duší a na cestě k poznání sama sebe. Složení MY WAY, které navrhli mistr perfumér Carlos Benaïm a senior perfumér Bruno Jovanovic (IFF), představuje spojení kultur. Společně autoři prohledali celý svět, aby našli ty nejvybranější a nejkrásnější přísady, kterými by mohli vypovědět příběh MY WAY a pozvali smysly na olfaktorickou výpravu. Hlavu vůně tvoří bergamot a tón pomerančového květu získávaný z ručně sbíraných pomerančů v Egyptě, je tvořen přírodním procesem extrakce, nazývaným enfleurage.

Květy tuberózy jsou ručně sbírány blízko města Mysore, ve státě Karnataka v Indii. Ty se v srdci vůně pojí s jasmínem taktéž z Indie. Vanilka bourbon získávaná díky udržitelnému a odpovědnému programu, který je navržen tak, aby podporoval lokální komunity Madagaskaru, se v základu vůně pojí s cedrem z americké Virginie a bílým pižmem.
MY_WAY_EDP_PACKOdpovědný design
Flakon vůně My Way je talismanem, který v sobě nese všechna důležitá setkání. Modro zlaté víčko ve tvaru kamene, jež se stal ikonickým pro značku Giorgio Armani, je talismanem navrženým tak, abyste si ho mohla vzít s sebou kamkoliv jdete. Modrá barva představuje barvu Země, univerzální barvu, která nás spojuje nejen s planetou, ale i navzájem. Zlatý prstenec s logem Giorgio Armani je symbolem jedinečné cesty plné unikátních zážitků. Hrdlo flakonu je zdobeno luxusní modrou látkou, která vůni spojuje se světem módy. Každý flakon může být znovu naplněn.

Flakon My Way s inovativním systémem opětovného doplňování je navržen s ohledem na šetrnost k životnímu prostředí a jde o uvedení nového udržitelnějšího způsobu prodeje prémiových vůní.
2020_MY_WAY_EDPNavrženo pro výdrž
Doplnitelný flakon My Way podtrhuje zodpovědný přístup značky Giorgio Armani k přírodě a životnímu prostředí a je navržená tak, aby opravdu vydržela.

Jako úplně první v perfumérském průmyslu uvádíme inovativní, jednoduchý a čistý systém opětovného doplňování, který nevyžaduje použití trychtýře. Uzávěr s rozstřikovačem se jednoduše odšroubuje a do hrdla flakonu se vsune náhradní 150ml lahvička, jejíž obsah pak lze pohodlně přelít. Původní lahvička je tak znovu plná bez ztráty jediné kapky vzácné vůně. Uzávěr s rozstřikovačem se pak opět našroubuje na místo.

50ml lahvička MY WAY spolu s náhradní 150ml náplní znamenají 32% snížení spotřeby kartonu, 55% snížení spotřeby skla, 64% snížení spotřeby plastů a 75% snížení spotřeby kovu ve srovnání s použitím čtyř 50ml lahviček.

Sklo lahvičky vůně i náhradní náplně je recyklovatelné, přičemž každý prvek flakonu s rozprašovačem lze samostatně recyklovat. Tento přístup dále usnadňuje recyklaci, jelikož uzávěr s horní části lahvičky lze recyklovat v tradičním recyklačním závodě a skleněné prvky můžete vyhodit do skleněného odpadu.

Zdroj: Giorgio Armani / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Je sedm ráno. Zatímco muži s ledovým klidem vklouznou do džín, popadnou kafe a vyrážejí do světa, ženy už mají

Pro silnou imunitu je klíčové zajistit tělu dostatek několika vitamínů a minerálů, které podporují obranyschopnost. Jsou to zejména vitamíny: C,

Česká značka niche parfémů ORACULUM slaví své 3. narozeniny. Za tuto dobu si vybudovala oblíbené produktové portfolio a stala se

Přidejte se k nám