Lancôme: Nová kapitola v příběhu o štěstí

La vie est belle, vůně korunovaná úspěchem již od počátku svého uvedení na trh v roce 2012, neustále dopisuje kapitoly příběhu se ženami. Tento parfém, který je opravdovým potvrzením práva na šťastný život, stojí na počátku nadčasového hnutí: hledání vlastního štěstí. Na tuto cestu se značka Lancôme vydala spolu s tisíci ženami, které věří, že osobní spokojenost je přesně to nedefinovatelné „ je-ne-sais-qoui“, v němž spočívá hlavní rozdíl.

Toto štěstí je na dosah všem ženám, které nejlépe vystihuje jiskrná ženskost ukrytá ve flakonu La vie est belle L’Eau de Toilette. Vůně vytvořená dvěma parfuméry, kteří patří ke špičce ve svém oboru, odkrývá nyní svou novou, zářivější a teplejší podobu. Typický úsměv ukrytý uvnitř flakonu se objevuje v nové, štíhlejší podobě, jakoby letěl vstříc nové éře. Jeho tváří je opět Julia Roberts, zosobnění ženy Lancôme oslňující zářivou aurou. Křišťálový úsměv v sobě ukrývá jiskřivou směs plnou nových, návykových a lahodných tónů, v jejichž středu se ukrývá magnolie. Parfém plný mládí, jež s květinovým vánkem přináší sladký příslib svobody…

Vůně překypující ženskostí je jako výzva k lásce k životu, kterou chcete vykřičet do celého světa. La vie est belle se dnes představuje v nové podobě.

Úsměv s květinou v srdci
Magnolie, která na jaře rozkvétá mezi prvními, kraluje této lahodné vůni jako příslib jara, pohlazení přírody, která nabírá své síly, aby znovu vdechla život věčné kráse.
lancome_julia_03
S nejnovější dámskou vůní La vie est belle L’Eau de Toilette, vytváří značka Lancôme, mistr ve světě parfumérství od roku 1935, svou první vůni postavenou na lahodné magnolii: zářivou vůni plnou prvních slunečních paprsků, která s naprostou přirozeností vypovídá o svobodě i o štěstí.

Magnolie, která pochází ze zalesněných a vlhkých oblastí Dálného Východu, je považována za symbol vznešenosti a nevinnosti v mnoha kulturách. Její křehký květnatý plášť v sobě ukrývá neuhasitelnou žízeň po životě. Velké okvětní lístky (větší než u běžných květin) mají různé zabarvení, od čistě bílé až po růžovou, a lákají opylující hmyz, který je přenáší ze země do země.

První lahodná magnolie podle Lancôme: Jakoby protknutá hřejivými paprsky…

S La vie est belle L’Eau de Toilette, vytváří Lancôme svou první vůni postavenou na lahodné magnolii. Jen díky opravdovému umění dvou velkých francouzských parfumérů mohla vzniknout vůně plná světla a jemnosti. Jiskřivě ženská Anne Flipo dodala špetku nepostradatelné „ joie de vivre“, zatímco technický virtuóz Dominique Ropion vyjádřil životní jiskru skrze vybrané květiny.

Reinterpretace lahodných tónů ikonického parfému, kterým vévodí vznešená květina, jejíž jemné, přesto však smyslné tóny se snoubí se srdcem plným přírodních, ušlechtilých látek. Esence magnolie dodává svěžest kosatci pallida v té nejzářivější formě, podtrhuje nejčistší silice bílých květů s esencí pačuli a vše propojuje ve vzrušující harmonii.

Magnolie, symbol vznešenosti, krásy a mládí, květina jarních dní, je sklízena s velkou pečlivostí, následně prochází parní destilací, jejímž výsledkem je vzácná esence. Teprve poté esence odhalí svou úchvatnou ženskost v mimořádně koncentrované vůni, jež na pleti ulpívá jako paprsek světla. Květinové srdce zahalí lehký úsměv sladkých mandlových tónů s náznakem vanilky, pralinek, a karamelizovaného cukru, protkaný akcenty fazole tonka.

Zažijte okamžiky čiré radosti – La vie est belle L’Eau de Toilette vyvolává krásné vzpomínky prozářené slunečními paprsky. 18% koncentrace, La vie est belle L’Eau de Toilette , koncentrace typická pro Eaux de Parfum.

Křišťálový úsměv
V roce 1949 napadlo Armanda Petitjeana zachytit ženský úsměv v samém srdci flakonu, aby byl jako vytesaný do křišťálu. Sen se proměnil ve skutečnost o více než 60 let později, když flakon přepracoval opravdový sklenářský mistr pro nový parfém La vie est belle. Úsměv jako symbol pro parfém plný štěstí – jak přirozené!
lancome_julia_02
Dnes přichází La vie est belle L’Eau de Toilette, nejnovější vůně Lancôme, se zcela novou verzí tohoto výjimečného flakonu, jejíž autorkou je Catherine Krunas. Křišťálový úsměv, hlubší a zářivější než kdy dřív, se vznáší a zvedá s neuvěřitelnou křehkostí. Jeho nové čisté linie podtrhuje duhově bílá organzová stuha – jakoby radostnou siluetu zdobila éterická křídla, symbol svobody. Narůžovělá barva vůně plná jiskřivé svěžesti dodává této esenci štěstí na eleganci.

Julia Roberts: Svobodná, přirozená a šťastná
Pokud by měla mít krása a duše fyzickou podobu, byla by jí ona. Julia Roberts, ambasadorka, jejíž zářivý úsměv se stal poznávacím znamením této velké herečky.

Její slovy nepopsatelná aura, její vrozený šarm a samozřejmě její talent – všechny tyto atributy stojí za úspěchem herečky, která dokáže věrohodně ztvárnit jakoukoliv postavu a právem tak patří mezi největší hvězdy filmového plátna.  Ztvárnila různé ženské role, jednu po druhé, pokaždé jiným způsobem. Společný jmenovatelem všech jejích podob však zůstává upřímnost za každých okolností, svoboda volby a odmítnutí kariéry zajeté do předem daných kolejí.

Všem svým postavám vdechla jedinečnou, opravdovou sílu, ženskost bez kompromisů. Stejně angažovaná je však i mimo plátno: žena, která patří mezi největší filmové hvězdy, pravidelně podporuje charitativní organizace a využívá své známé tváře, aby přitáhla pozornost k problémům, které jí leží na srdci.

Abychom oslavili novou kapitolu v příběhu o štěstí, jehož autorem je Lancôme, rozzářila Julia Roberts znovu svou aurou i oslnivým úsměvem novou reklamní kampaň La vie est belle L’Eau de Toilette, kterou nafotila Carter Smith. Jako šťastná odpověď na příchod jara oslňuje Julia Roberts – svobodná a přirozená jako nikdy dřív – tím nejkrásnějším úsměvem, který stvrzuje pocit skutečného štěstí.

La vie est belle.

text: Lancôme / foto: Lancôme / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Ozdobit přírodní vánoční stromeček v domácnosti s kotětem samozřejmě není nemožné, vyžaduje to ale zvýšenou opatrnost, abyste minimalizovali rizika pro

Zatímco u nás jíme polévky zpravidla před obědem nebo sáhneme po výživnější variantě k večeři, ve světě se podávají úplně

Oblíbený zakysaný výrobek islandského typu, Skyr z Bohušovic, si nově mohou zákazníci vychutnat také v limitovaných edicích s příchutí švestka

Přidejte se k nám