Dicora Urban Fit je minimalistická značka ze slunného Španělska pro všechny, kteří jsou aktivní, zajímají se o zdraví životní styl, ale zároveň nemají času nazbyt. Hledají proto jednoduchou, ale kvalitní péči o tělo a parfémy, které je podpoří v jejich občas i hektickém životním stylu.
Kdo z milovníků módy by nechtěl sledovat východ slunce v Tokiu, kolem poledne obdivovat nejnovější modely v Miláně, odpolední čaj si vypít v Londýně a večer se bavit v New Yorku? Všechna tato města mají jedno společné – tvoří hlavní osu módy napříč světem. Proto se Dicora Urban Fit rozhodla uctít je každé vlastní osobitou vůní, jaké tu doposud nebyly.
Čtveřice originálních vůní nás nechá snít a možná nás i inspiruje k neobvyklým zážitkům uprostřed kosmopolitních metropolí. V jejich kompozicích je obsažena sama esence měst, v nichž se rodí móda a která hrají hlavní roli ve snech mnoha vyznavačů stylu.
Dámské vůně
MILAN
Druhému největšímu italskému městu se ne nadarmo přezdívá „Mekka designu“ – cokoliv se v posledních 60 letech zrodilo v Itálii stylového, můžete si být jisti, že to bylo v Miláně. Navíc jsou tu domovem takové značky jako Valentino, Gucci, Versace, Prada, Armani i Dolce & Gabbana. Italský design symbolizuje vyváženost elegance a svůdnosti. Nejinak je tomu i v případě dámské vůně MILAN evokující krásy Itálie prostřednictvím rafinované kompozice ovocných a květinových tónů na ambrovém základu:
HLAVA černý rybíz, citrón
SRDCE frézie, růže
ZÁKLAD ambra
NYC
Snad nikde jinde na světě se tolik lidí neživí módou, jako v New Yorku. Symbolem amerického stylu je lehkost a stylovost doplněná vytříbeným vkusem. Vždyť právě ve „velkém jablku“ vychází „bible módy“ v podobě magazínu Vogue. Domovem tu nejsou jen zavedené „stálice“ jako DKNY, Calvin Klein či Tommy Hilfiger, ale snad na každém rohu najdete butik s módními kousky často nepříliš známých značek, které ale nepostrádají nic z typické lehkosti, vtipnosti, a přitom příjemné nositelnosti. Ostatně, právě tady se zrodilo i módní heslo „casual“. Kosmopolitní charakter New Yorku vystihuje i svěží a dynamická dámská vonná kompozice červeného ovoce s harmonickým podkresem pižma a santálu NYC:
HLAVA červené ovoce, broskev
SRDCE frézie, jasmín
ZÁKLAD santálové dřevo, pižmo
Pánské vůně
TOKYO
Megalopole s 12 milióny obyvateli je unikátní v tom, že tu během pár chvil potkáte jemnou gejšu v tradičním kimonu i lidi převlečené za postavičky anime. Tokio dovede překvapit moderním pojetím módy, která do jednotlivých outfitů vnáší asijský minimalismus i absolutně rafinované střihy. Svět si musel chvíli zvykat na jedinečné modely Yohji Yamamota či Issey Miyakeho, ale čas dal za pravdu těm, kteří tvrdili, že móda může mít i ne na první pohled tradiční podoby. Neméně moderní a nezaměnitelná je i chladivě svěží stopa pánské vůně TOKYO:
HLAVA zázvor, bergamot
SRDCE levandule, kůže
ZÁKLAD santálové dřevo, ambra
LONDON
Jestli je někde na světě dovoleno v módě skutečně cokoliv, pak je to hlavní město Velké Británie. Už s ohledem na historii, kdy bylo „hlavním městem“ celého světa a během koloniálního období se tu sbíhaly nitky z celého světa, se Londýňané naučili brát jako naprosto normální vše – od dredů v podobě turbanu, přes nápadné africké šperky, indická sárí až po nejkreativnější propojení zdánlivě nesourodých součástí oděvu. Na druhou stranu jsou tu domovem i značky, které povýšily módu na něco opravdu krásného a zároveň i nositelného, často s prvky ironie či angažovanosti, ať už jde o politiku či o životní prostředí. Stella McCartney, Alexander McQueen či Vivienne Westwood patří k těm nejznámějším. Neméně stylová a snad i lehce provokativní je i pánská vůně LONDON:
HLAVA grapefruit, vodní tóny
SRDCE levandule, vavřín
ZÁKLAD bílý mech, šedá ambra
Balení produktů se nese v duchu minimalismu, kvality a pastelových barev. Kvalitní, pevný obal s technologií „soft touch“ je velmi příjemný na dotek.
Všechny vůně Dicora Urban Fit (100 ml za 549 Kč) najdete ve vybraných sítích parfumerií a u nezávislých prodejců.
Zdroj: Glamour Distribution CZ / komerční sdělení