Nákupní galerie Mall díky velkému zájmu zákazníků prodlužuje Neeejvětší výprodej, a to až do 31. ledna. Češi nakupují najisto a předem vědí, co si chtějí ve slevách pořídit. Proto nepřekvapili ani letos a ve výprodejích pořizují především elektroniku a drogistické zboží. Za první polovinu ledna tak jen na Mall.cz lidé nakoupili více než 360 000 kusů zboží.
Letos v povánočních výprodejích začali Češi nakupovat až po Novém roce. Lze tedy říct, že dárky finančního charakteru, které našli pod stromečkem, využívají nyní na nákupy věcí, které naopak pod stromečkem neobjevili a potřebují je. Vůbec nejvíc nakoupili 13. ledna, a právě proto se Mall.cz rozhodl ve výprodejových akcích pokračovat. „Největší zájem je především o elektroniku. Vedou LED televize, následně pak mobilní telefony a malé domácí spotřebiče. Velký zájem je také o prací prostředky, krmiva pro zvířata, plenky a kávové kapsle. Do TOP 5 produktů se dostala trochu překvapivě také obuv, přičemž například průměrná cena jednoho páru bot je 1 521 Kč,“ uvedla Táňa Lálová, tisková mluvčí Mall.cz.
Výsledky ukazují na to, že v kontextu silné ekonomiky se zákazníci nesoustředí čistě na věci praktického využití, ale jsou ochotni investovat do doplňků. Například chytré hodinky, přenosná sluchátka a gadgety zaznamenaly více než dvojnásobný nárůst.
Lidé chtějí stále více ovládat domácnost chytrými zařízení, a tak prodeje těchto produktů nepřetržitě rostou. V oblasti domácí elektroniky se jedná především o usnadnění praktických povinností, jako jsou robotické vysavače či sušičky, také roste zájem o osobní péči (ústní hygiena). Hitem loňského roku se staly chytré koloběžky Xiaomi a horké léto udělalo z klimatizace standardní vybavení domácnosti.
Zdroj: Mall.cz / foto: archiv / komerční sdělení