Chodíte stále ke stejnému kadeřníkovi, ale nikdy nejste tak úplně spokojena? Existují náznaky, které by vám měly napovědět, že je čas na změnu.
Kadeřník vás neposlouchá
Rozhodla jste se pro změnu střihu nebo změnu barvy, ale váš kadeřník vám vytvoří přesně to co vždy, účes, který vám dělá už několik let? U kadeřníka byste měla zaplatit za službu, kterou chcete, nikoliv za to co si myslí kadeřník, že byste měla chtít.
Kadeřník není ochoten napravit chybu
I kadeřníci jsou jen lidé a chybovat je lidské. Každý člověk by však své pochybení měl uznat a snažit se ho napravit, ne se s vámi hádat, že opravu byste si musela zaplatit, případně že na opravu již nemá čas, neboť čeká dalšího zákazníka.
Kadeřník, který rád stříhá
Chodíte ke kadeřníkovi pravidelně a chcete vždy jen upravit konce vlasů, zastřihnout konečky? Pokud již několikrát po sobě odcházíte s o několik centimetrů kratšími vlasy, měla byste také uvažovat o změně. Zvlášť, když se snažíte o dlouhé vlasy. Ustřižení vlasů je bohužel nevratná záležitost a vy budete několik měsíců čekat, než vám vlasy opět dorostou.
Špatná dostupnost služeb
Samozřejmě, že i kadeřníci mají svůj osobní život, rodinu, které se musí věnovat, koníčky… Pokud vám však kadeřník příliš často nebo několikrát za sebou změní termín, případně je dostupný pouze v ranních nebo pouze ve večerních hodinách, potom by také stálo za to uvažovat o změně.
Dlouhá doba procedury
Střih, barvení, melírování, trvalá… Každá z těchto procedur vyžaduje určitý postup a dobu působení, ale nic by nemělo trvat 3 hodiny. Mnohdy se stává, že si kadeřník objedná na stejnou hodinu více zákaznic. Zatímco jedné nabarví vlasy a posadí ji stranou, začne druhou stříhat a poté třetí natáčet vlasy na natáčky. Vy zatím sedíte a čekáte, a zatímco byste po půl až tři čtvrtě hodině mohla barvu smýt a pokračovat v proceduře, musíte počkat, až bude další zákaznice ostříhaná a třetí připravená s natáčkami pod sušák. Ne zřídka se tak stává, že místo, abyste byla za hodinku venku, strávíte v salonu zbytečně hodiny 3.
Příliš vysoká cena
Nezůstávejte u jednoho kadeřníka příliš dlouho také ve chvíli, kdy vás jedna a ta samá procedura stojí stále více a více, aniž byste na to byla předem upozorněna. Nikdo nemá dobrý pocit ze služby, pokud se po odchodu ze salonu cítí ošizen. Porozhlédněte se v okolí, zda nenajdete stejně kvalitní salon s adekvátními cenami. V dnešní době je již mnoho salonů, které poskytují velmi kvalitní služby za přijatelné ceny a pokud se stanete jejich pravidelným zákazníkem, můžete mnohdy využít i slevy a bonusy.
Při návštěvě kadeřníka myslete na to, že vy se chcete v novém nebo upraveném účesu dobře cítit, cílem vaší návštěvy není to, aby byl spokojený kadeřník.
text: redakce / foto: bigstock